Customer Experience Masterclass

Leer de ins en outs van Customer Experience. Benieuwd hoe je Customer Experience concreet maakt?
Direct aanmeldenDirect aanmelden
Customer Experience Masterclass

Leer klantbehoeften begrijpen en vertaal dit door naar je organisatie

Customer Experience (CX) is het vakgebied waar organisaties hun klanten centraal stellen. Door te focussen op de klantbehoeften en hier een onderscheidende klantbeleving voor te ontwerpen, kunnen organisaties specifieke bedrijfsdoelstellingen behalen. Zo kan CX dé sleutel zijn voor het realiseren van groei, het winnen van vertrouwen en loyaliteit van klanten of juist het realiseren van een efficiënte dienstverlening.

We durven zelfs te stellen dat gerichte aandacht voor klanten in deze complexe tijd van verandering en alsmaar groeiende klantverwachtingen cruciaal is om relevant te blijven.

In de Customer Experience Masterclass leer je over:

  • De belangrijkste elementen van Customer Experience
  • Het belang van Customer Experience
  • De uitdagingen die je kunt verwachten
  • Welke competenties je nodig hebt om Customer Experience te realiseren
  • Welke rol technologie speelt in het realiseren van Customer Experience

Waarom verdiepen in Customer Experience?

In deze tijd van digitale transformatie, nieuwe standaarden en alsmaar groeiende klantverwachtingen is het een uitdaging voor organisaties om relevant te blijven voor klanten en te voldoen aan de verwachtingen. Behoeften veranderen en organisaties zijn gedwongen om mee te bewegen. Daarnaast is het voor overheidsinstanties moeilijk om de dienstverlening op het niveau van de klantverwachtingen te houden en het vertrouwen van burgers en ondernemers niet te verliezen. Verdiepen in het Customer Experience vakgebied geeft je de inzichten waarom klanten wel of juist niet tevreden zijn. Door je klanten beter te begrijpen weet je hoe je je dienstverlening en interactiemomenten moet inrichten om een juiste beleving te realiseren én wat je in je organisatie moet veranderen om dit mogelijk te maken. Je verdiepen in je klanten, is de deur openen naar de toekomst van je organisatie. Maar dan moet je wel weten hoe!
 

Voor wie is deze Masterclass?

Deze Masterclass is geschikt voor iedere professional die zich wil verdiepen in het Customer Experience vakgebied, maar hier beperkt tot geen ervaring in heeft. De Masterclass is relevant voor professionals uit zowel de commerciële als publieke sector. 

Rollen die deelnemen aan de Masterclass zijn bijvoorbeeld:

  • Manager dienstverlening
  • Informatiemanager
  • Business analist
  • Klant Contact Centrum manager
  • Projectmanager
  • Programmamanager
  • Business consultant

Wat kun je verwachten?

Docent van deze Masterclass is Marije Teerling, Lead Customer Experience bij Adviesgroep Novius, onderdeel van Royal HaskoningDHV. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring in het Customer Experience vakgebied als consultant, onderzoeker en manager. 

Duur en structuur
De 2-daagse Masterclass vindt plaats op woensdag 13 november 2024 en woensdag 27 november 2024 van 09.00 tot 17.00 uur. Voorkennis is niet nodig, we sturen voorafgaand nog een voorbereidende opdracht.

Kosten
€ 1.600 (excl. BTW) per persoon voor de masterclass. Bijkomende offertes zijn beschikbaar op aanvraag.

Locatie
De Masterclass wordt gegeven op het hoofdkantoor van Royal HaskoningDHV in Amersfoort. De Masterclass is niet online te volgen.

Benieuwd hoe je Customer Experience concreet maakt? En hoe je klantgerichte verandering in gang kunt zetten?

Whitepaper

Four playing fields in B2B customer experience

Ontdek de uitdagingen en mogelijke oplossingen in onze Engelstalige whitepaper.

 

Download
Cover CX Whitepaper
Marije Teerling - Principal Business consultant & Leading professional Experience management

MarijeTeerling

Principal Business consultant & Leading professional Experience management

Language is changing...