Customer Experience (CX) is het vakgebied waar organisaties hun klanten centraal stellen. Door te focussen op de klantbehoeften en hier een onderscheidende klantbeleving voor te ontwerpen, kunnen organisaties specifieke bedrijfsdoelstellingen behalen. Zo kan CX dé sleutel zijn voor het realiseren van groei, het winnen van vertrouwen en loyaliteit van klanten of juist het realiseren van een efficiënte dienstverlening.
We durven zelfs te stellen dat gerichte aandacht voor klanten in deze complexe tijd van verandering en alsmaar groeiende klantverwachtingen cruciaal is om relevant te blijven.
Deze Masterclass is geschikt voor iedere professional die zich wil verdiepen in het Customer Experience vakgebied, maar hier beperkt tot geen ervaring in heeft. De Masterclass is relevant voor professionals uit zowel de commerciële als publieke sector.
Rollen die deelnemen aan de Masterclass zijn bijvoorbeeld:
Docent van deze Masterclass is Marije Teerling, Lead Customer Experience bij Adviesgroep Novius, onderdeel van Royal HaskoningDHV. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring in het Customer Experience vakgebied als consultant, onderzoeker en manager.
Duur en structuur
De 2-daagse Masterclass vindt plaats op woensdag 13 november 2024 en woensdag 27 november 2024 van 09.00 tot 17.00 uur. Voorkennis is niet nodig, we sturen voorafgaand nog een voorbereidende opdracht.
Kosten
€ 1.600 (excl. BTW) per persoon voor de masterclass. Bijkomende offertes zijn beschikbaar op aanvraag.
Locatie
De Masterclass wordt gegeven op het hoofdkantoor van Royal HaskoningDHV in Amersfoort. De Masterclass is niet online te volgen.
Benieuwd hoe je Customer Experience concreet maakt? En hoe je klantgerichte verandering in gang kunt zetten?